Golden rose 23 numara ruj 670963

 Aldığım Golden Rose kutusuna bir bakarım ki 240 numara yani benim önceki rengi tutturmuşum tam sevindim ne kadar gözlerim keskin vay bee derken kutudan çıkarıp rujun altını bir çeviririm ki 239 numara Ya sen niye erkenden sevinirsin ki Zaten bir çoğu ruj ların karıştırılmış neden kutularıyla oynuyorsunuz ırkadaşım yani niden niden demek istiyorumMascara Golden Rose Mega Volume & Length City Style Black, 9 ml ultimul produs in stoc 18 65 Lei (23%) 14 35 Lei Adauga in Cos 24 de reviewuri Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick este un ruj lichid mat, prezent întro gamă foarte largă de nuanțe uimitoare, dintre care, cu siguranță, veți putea alege varianta potrivită pentru dvs Pe lângă proprietățile decorative, rujul oferă o îngrijire delicată pielii buzelor, accentuând frumusețea naturală a formei și protejândule de factorii nocivi ai mediului și

Golden rose 23 numara ruj

Golden rose 23 numara ruj- Golden Rose 10 numara benim favorim, zor bir ton ama doğru makyajla 'itgirl' bir görüntü oluşturabiliyor, sana da çok yakışmış ) Golden Rose 12 numarayı çok beğendim,soğuk lilagriler soğuk leylaklara karşı zaafım var, hem 12 hem 15 benim olacak sanırım Hepsini güzel günlerde kullan! Golden Rose Longstay likit mat rujların 12 numarası, benim bu seride en merak ettiğim ve en çok kullanacağımı düşündüğüm renkti Tam bir vişne rengi olan bu ruj, içerisinde kahvelik de barındırıyor

Golden Rose Rujlar uygun fiyat ve indirim fırsatlarıyla burada Tıkla, en ucuz Golden Rose Rujlar ayağına gelsin Siparişlerim;Dünya Kadınlar Günün kutlu olsun * Golden Rose Velvet Matte Ruj 23 Numara Herkese Merhaba!

2, 5 ve 14 numaralı Golden Rose mat rujlar bu şekilde görünüyor 5 numarayı yeni aldım ancak aksilik üstüne aksilik Paketini açarken ruj mekanizması birden açıldı ve hop ruj kapağa değdi Yoksa henüz kullanabilmiş değilim Dudak şekli göz önüne alınarak şekillendirilmiş olduğundan sürümü oldukça kolaySon zamanların en çok satılan ve tercih edilen rujlarından olan Velvet Matte'lerden ben de nasibimi aldım) Kırmızı ambalajları, kadife sürümlü ve mat oluşları dikkatimi çekti Bendeki Golden Rose Mat Kalem Ruj 11 Numaralı rengi Tam bir gül kurusu Cildimi asla soluk göstermiyor Mat denilse de, çok fazla mat bir görünümü yok Daha çok kremsi mat demek daha doğru olur Kullanım için kalın uçlu bir açacakla açıyorum Kırılma veya ezilme olmadı Yapısı çok yumuşacık

Yoğun kapatıcılık özelliği ile dudaklara dolgun ve pürüzsüz görünüm kazandırır • İçeriğindeki güçlü nemlendiriciler ve E vitamini dudakları besler, kurumasını önler • Paraben içermez, dermatolojik olarak test edilmiştir Golden Rose Velvet Matte Serisi ile bizi kendisine müptela etmişken bir de bu krayon kalemleri çıkararak ruj konusunda benim gibi iradesiz olanların ocağına incir ağacı dikmeyi başardı Golden Rose Matte Crayon 'ları kalem formunda,kalemtraşla açılabilen,mat yapıda,yumuşak sürümlü rujlar olarak tanımlayabilirim Yorumlayacağım ruj, Golden Rose velvet mate serisinden numara koyu kırmızı rengi İlk olarak söyleyeceğim rujun parben içermiyor olması İçerik önemli olsa da ben çok takılmıyorum ama buna dikkat edenler için belirtmekte fayda var

Golden Rose Matte Lipkit Warm Nude 5 Rabatt Code Beauty55

Golden Rose Matte Lipkit Warm Nude 5 Rabatt Code Beauty55

0 件のコメント:

コメントを投稿

close